Tento týden kolují nároky Katie Holmes jít na „nákupní horečku“, aby se namlouvala Jamie Foxx se „sexy“ proměnou. Vyprávění začalo ve Spojených státech, ale rozšířilo se na druhou stranu světa. Gossip Cop může odhalit tuto falešnou zprávu.



Minulou středu Život a styl publikoval článek v novém čísle s titulkem, 'Katie's Foxxy Makeover pro Jamieho.' Příběh byl založen na Holmesově výletu s Foxxem ze 16. července, pro který bulvární magazín tvrdil, že „se zbavila svých péřových montérek a nevrlých klobouků a vykročila do sexy topů a šortek bez ramínek.“ Říká se, že to byla účelná volba stylu navržená tak, aby o ni Foxx měla zájem poté, co byl na konci června viděn párty s jinými ženami.



'Katie šla na nákupy před jejich velkým rande a utratila desítky tisíc za nové oblečení,' uvedl takzvaný 'zdroj'. Předpokládaný zasvěcenec zásuvky však neměl žádné konkrétní podrobnosti. Publikace ani tento „zdroj“ nedokázaly pojmenovat jediný obchod, který Holmes navštívila, ani jediný předmět, který si koupila. Přesto se údajně tvrdilo: „Katie si myslela, že je na čase, aby se její hra zlepšila. Chce pro svého muže vypadat sexy. “

Gossip Cop shromáždil jasný důkaz, že tento příběh byl falešný. Zatímco bulvární noviny chtěly, aby si čtenáři mysleli, že tento vzhled je „nápadným odklonem od jejího obvyklého vzhledu“, našli jsme v minulosti desítky fotografií hvězd „Dawson’s Creek“, které se v minulosti provokativně oblékaly. Například v roce 2014 Holmes spároval horní díl bikin se šortkami . Poslední pád, Holmes vystoupil v krajkové podprsence . Foxx s ní nebyl ani při jedné příležitosti. Navíc pro tento konkrétní den časopis neřekl čtenářům, že Holmes byl venku 90stupňové počasí v New Yorku , což pravděpodobně hrálo roli v tom, jaké oblečení se rozhodla nosit.



Kromě toho Holmesův mluvčí udržoval nákupní horečku a tvrzení o proměně „nebyla pravda“. Ale díky tomu, že prodejny klebů jsou často ve vzájemné spolupráci, se v posledním vydání časopisu objevuje prakticky identický článek OK! Austrálie . Ačkoli je přisuzováno Život a styl , příběh je téměř od slova do slova stejný, až po nadpis, závěrečné řádky a vše mezi tím. Publikaci vlastní společnost Bauer Media, kterou donedávna vlastnila Život a styl , také. To umožnilo dvěma bulvárům sdílet obsah.

Výsledkem je, že falešné zprávy nejsou omezeny na jedno místo, ale doslova se šíří po celém světě. A někdo Down Under nemusí tak snadno vidět odhalení americké publikace jako někdo ve státech, i když Gossip Cop je k dispozici všem s připojením k internetu. Snižuje se to: OK! rozhodl se. Rozhodlo se slepě kopírovat Život a styl bez zjevného pokusu ověřit původní příběh nebo ověřit jeho tvrzení. Pokud časopis provedl nějaký průzkum, jako Gossip Cop ano, zjistilo by se, že příběh byl falešný.

dělá rob lowe mít děti

Ale bohužel je pravděpodobné, že to prodejně nezajímalo. To byl také případ, kdy bulvár používal nepřesnosti New York Post nahlásit v lednu falešně Holmes a Foxx se vydali na „tajnou narozeninovou dovolenou“. Tak jako Gossip Cop řekl jen proto, že obvinění jsou dalekosáhlá, neznamená, že jsou pravdivá. Podívejte se na fotografie článků Holmese a Foxxe z Život a styl a OK! Austrálie níže.



(Gossip Cop Composite Of LS / OK)

(Gossip Cop Composite Of LS / OK)

Náš verdikt

Gossip Cop zjistil, že tento příběh je naprosto nepravdivý.